קידום אתרים

קידום אתרים – על קצה המזלג…

למה חשוב כל כך לקדם את האתר שלך במנועי החיפוש?

מחקרים מראים כי מעל 80% מהאוכלוסיה בארצות הברית ובישראל מחפשים ומוצאים את מבוקשם באינטרנט. כלומר כל מי שמחובר לרשת מחפש באינטרנט וזה
מצביע על תעבורה עצומה של אנשים התרים כל הזמן אחר מידע מגוון, יום ולילה, 24 שעות ביממה.

החיפוש של כל הגולשים ברשת מתבצע בעזרת מנוע חיפוש. מנוע החיפוש הוא למעשה מערכת משומנת היטב המקבלת מהגולש מילה או קבוצת מילים שהוא מחפש מידע אודותן
ומעלה בפניו בשברירי שניות אתרים, כתבות וקישורים עבור אותו מידע נדרש.

למעשה מגלים הגולשים דרך מנועי החיפוש יום-יום ודקה-דקה תשובות לכל מה שמעניין אותם. הם עושים זאת בעבודה, בבית, בחופשות, על בסיס קבוע ובהתאם לצרכים משתנים
בכל שעות היום והלילה.

עכשיו חשוב לרגע לרגע מה קורה אם אתה כבעל חנות אינטרנטית או אתר כלשהו יכול 'לדאוג' לכך שהקישור לאתר שלך יופיע במקומות הראשונים? חושב כמה היית מוכן לשלם על אלפי
חשיפות ביום לאתר שלך ולקדם אותו מהפסאג' שברחוב הצדדי למרכז הקניון ולתרגם את התעבורה העצומה על חלון הראווה לכסף מיידי? והרי כבר למדת כי ככל שחולפים יותר אנשים מול
חלון הראווה שלך או באתר שלך, תמכור יותר.

ההזדמנות העסקית היא עצומה ונקודה זו היא אחת החשובות ביותר. אתה יכול וצריך להבין כיצד להפוך את התנועה של מנועי החיפוש לתנועה לתוך האתר שלך ולתוך העסק שלך ועקב כך
לתרגם אותם לזרם של כסף, כאן ועכשיו.

 

קידום אתרים

 

מעל 90% מהגולשים ברשת מחפשים במנוע החיפוש של גוגל לפני כל רכישה

יש לך חנות וירטואלית => כדי להרויח כסף אתה חייב שיגיעו לחנות שלך => רוב הגולשים מחפשים את מה שאתה מוכר בגוגל

עליך לנתב את הגולשים ממנוע החיפוש לחנות שלך => חלקם יקנו ממך =>תרויח כסף

מסקנה:

1. אתה צריך להביא לקוחות ממנוע החיפוש של גוגל לאתר שלך.

2. עליך להשיג זאת בעלויות הנמוכות ביותר שניתן.

את 2 המטרות הנ"ל תוכל להשיג באמצעות קידום אתרים אפקטיבי ובמחיר שפוי.

קידום אתרים – איך זה עובד?

קידום אתרים אינו עניין של מה בכך. מדובר בתהליך ארוך ומתוכנן היטב בו מושקעים מאמצים ניכרים על מנת להביא את האתר שלך להופיע בתוצאות הראשונות במנועי החיפוש.
תהליך קידום האתר מבוסס על מספר שלבים:
1. מחקר מילות מפתח – בשלב זה מבררים מהם הביטויים הרלוונטיים ביותר לאתר אותו רוצים לקדם, באילו ביטויים מתבצעים מירב החיפושים, מהי רמת התחרות וכו'.
2. אופטימיזציית מבנה – תהליך בו מבצעים מיטוב של האלמנטים בכל עמוד באתר על מנת שייסרק בצורה נכונה ויעילה עבור הביטויים שרוצים לקדם.
3. אופטימיזציית תוכן – התאמת תוכן האתר למילות המפתח תוך שמירה על איזון בין משקל לבין תוכן מעשיר ורלוונטי עבור גולשי האתר.
4. בדיקה וניתוח – ביצוע מדידות של תנועה וכניסות לאתר ובדיקה כיצד הגיעון הגולשים ובאילו מילות מפתח השתמשו וכו'.

מחפש חברה לקידום אתרים רצינית, אחראית עם תוצאות מוכחות התקשר כבר עכשיו ללא התחייבות – 050-6919540

כתיבת תגובה